Laura Šimkutė. Aš būsiu tavo meilė, Roberto

Laura Šimkutė. Aš būsiu tavo meilė, Roberto

Estetiškai preciziškas, stilingas, neo(n)-noir stilistikos elementais pasižymintis spektaklis – tai bandymas išjudinti sustingusį ir uždulkėjusį Panevėžio teatro laiką, parodant maksimalų, į estetinį formalizmą įvilktą šiuolaikiškumą, kartu demaskuojant šių dienų žmogaus būties krizę bei ydas.

Skaityti daugiau

Ieva Tumanovičiūtė. Horizontalė, vertikalė ir mikrobūtis

Ieva Tumanovičiūtė. Horizontalė, vertikalė ir mikrobūtis

Horizontalios linijos atskiria valstybes, išskiria artimuosius, lemia tragedijas, o vertikalios linijos sujungia.

Skaityti plačiau

Rimgailė Renevytė. Absoliutus tankis

Rimgailė Renevytė. Absoliutus tankis

Ar apskritai egzistuoja tokia koordinačių ašis, kurioje būtų galima pavaizduoti Dainiaus Gavenonio judėjimą?

Skaityti plačiau

Rimgailė Renevytė. Vien tik aš, vienintelis niekas

Rimgailė Renevytė. Vien tik aš, vienintelis niekas

Akivaizdu, kad analizuojant kūrybinę Rasos Samuolytės biografiją jau nebepakanka aktoriaus ir personažo kategorijų ir psichologinių jų motyvų analizės, nes įprastiems teatriniams terminams pristinga turinio, o pati aktoriaus „profesija“ ima kelti dar daugiau naujų, neatsakytų (o gal vis dar neužduotų) klausimų.

Skaityti plačiau

Laura Šimkutė. „No Theatre“ vol. 2 – ar suveikė „restart“ mygtukas?

Laura Šimkutė. „No Theatre“ vol. 2 – ar suveikė „restart“ mygtukas?

Kol kas atsinaujinusio „No Theatre“ spektakliai yra mokymosi proceso rezultatai, turintys namus ir tvirtą dramaturginį užnugarį.

Skaityti plačiau