Aušra Kaminskaitė. Ko moko „Brangioji mokytoja?“

Aušra Kaminskaitė. Ko moko „Brangioji mokytoja?“

Padėtis jau seniai nesikeičia – teatro laboratorija „Atviras ratas“ sukuria naują spektaklį, norintieji pamatyti premjerą netelpa į salę, o praėjus bene dviem savaitėms interneto platybėse nematyti nė vienos recenzijos.

Skaityti plačiau

Aušra Kaminskaitė. Cirkas irgi yra profesija

Aušra Kaminskaitė. Cirkas irgi yra profesija

Lietuvoje po truputį atsiranda naujų šio meno iniciatyvų, tačiau drauge su tuo išryškėja ir didelė problema – būdami absoliuti mažuma, šiuolaikinio cirko atlikėjai nesutinka rimtesnės konkurencijos, suvokia save kaip vienintelius šio žanro misionierius ir, stokodami motyvacijos, dažnai pasitenkina cirku kaip saviraiška.

Skaityti plačiau

Aušra Kaminskaitė. Latvių miuziklas vaduojasi iš provincializmo

Aušra Kaminskaitė. Latvių miuziklas vaduojasi iš provincializmo

Sunku pasakyti, kuo latvius taip pakerėjo Džilindžerio miuziklas. Tikriausiai paveikė ir spektaklio kūrėjų vardai, ir puikiai žinoma Rainio pjesė, ir – neabejotinai – latvių liaudies dainų motyvai.

Skaityti plačiau

Aušra Kaminskaitė. Jaunas teatras – kurti nauja ar tęsti sena?

Aušra Kaminskaitė. Jaunas teatras – kurti nauja ar tęsti sena?

Klaipėdos jaunimo teatro kolektyvas teigia, kad jiems „jaunimas” – tai ne amžiaus grupė, o greičiau gyvybingumas bei noras tobulėti. Tikriausiai todėl šių metų festivalio „Jauno teatro dienos” programoje pasirodė tiek moksleiviai, tiek gausybė studentų ar neseniai studijas baigusių aktorių, tiek gana didelę scenos patirtį turintys profesionalai.

Skaityti plačiau

Aušra Kaminskaitė. Ko Aidas Giniotis moko teatro kritikus

Aušra Kaminskaitė. Ko Aidas Giniotis moko teatro kritikus

Keisčiausiai spektaklyje turėjo jaustis teatro kritikai, per begalę citatų turbūt vargiai galėję matyti, kas būdinga būtent „Meilei trims apelsinams“.

Skaityti plačiau