Ieva Tumanovičiūtė. Atbulinė kryptis

Ieva Tumanovičiūtė. Atbulinė kryptis

Vildžiūno filmuose atsiskleidžia vidinė veikėjų transformacija, o pagrindinis konfliktas vyksta tarp praeities ir dabarties, jį galima pavadinti neišsipildžiusių iliuzijų drama.

Skaityti plačiau

Rimgailė Renevytė. Kodėl jie kitokie

Rimgailė Renevytė. Kodėl jie kitokie

Stebėtina, jog kūrybinei komandai pavyksta iš pirmo žvilgsnio lėtą ir neveiklų pasakojimą apie atstumtuosius paversti žaismingu ir, kas svarbiausia, gyvu scenos kūriniu.

Skaityti plačiau

Brigita Kulbytė. Lyjos Maknavičiūtės debiutas Šarūno Barto filme „Šerkšnas“

Brigita Kulbytė. Lyjos Maknavičiūtės debiutas Šarūno Barto filme „Šerkšnas“

Su režisieriumi būdavo tokios… tylios minutės. Tylūs žvilgsniai-pokalbiai. Mokiausi iš tylos.

Skaityti plačiau

Laura Šimkutė. Eksperimentas: sintetinė meilė versus tarpasmeniniai santykiai

Laura Šimkutė. Eksperimentas: sintetinė meilė versus tarpasmeniniai santykiai

Panašu į visišką idilę, santykių siekiamybę. Tačiau abi šios moterys – tai moterų projekcijos – lėlės. Jos atrodo kaip tikros, jas liesti taip pat malonu.

Skaityti plačiau

Brigita Kulbytė. Jonas Vaitkus: „Mokytojas yra žmogus, atsakingas už viską“

Brigita Kulbytė. Jonas Vaitkus: „Mokytojas yra žmogus, atsakingas už viską“

O režisierių kursą aš surinkau tik dėl to, kad išauginčiau žmogų, kuris man padės išeiti iš šios profesijos. Juokauju, kad jie – mano duobkasiai.

Skaityti plačiau